czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział czwarty!

-Ale zgadzasz się na przeprowadzkę prawda?
 
-Kurcze, ale czy ktoś w ogóle spytał mnie o zdanie? Czy chcę się wyprowadzać? Jeżeli w ogóle to czy chcę do Bełchatowa? Czy dalej chcę studiować AWF? Czy chcę na co dzień obcować z siatkarzami?

 
-No nie, ale nam wydawało się to oczywiste.

 
-W sumie to mi też się takie wydaje...


-No to zgadzasz się?

-Zgadzam, zgadzam-uśmiechnęłam się do niego lekko

-Kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię-przytulił mnie i zaczął kręcić

-Puść mnie wariacie!

-Nie!

-Mariusz puść!

Kiedy postawił mnie na ziemi musiałam usiąść. Duszności i zawroty głowy często mi się przytrafiają, w a takich ekstremalnych sytuacjach to już w ogóle.

-Przepraszam! Nic Ci nie jest? Chcesz wody? Może się położysz na chwile co?

-Nic się nie stało... Kocham Cię braciszku-uwiesiłam mu się na szyi kiedy się do mnie schylił-to chyba trochę za dużo czułości jak na jeden dzień nie sądzisz?

-Nie zgadzam się z Tobą-zostałam obdarowana soczystym buziakiem w policzek-to będzie nasze przywitanie, jak w filmach

-I jakbyśmy byli parą-zaśmiałam się razem z Mariuszem i wtedy rozdzwonił się mój telefon.

Kiedy zobaczyłam na wyświetlaczu zdjęcie z Mateuszem od razu się uśmiechnęłam. 

/ROZMOWA TELEFONICZNA/

-Dzień dobry Panie Trenerze-wypowiedziałam te słowa najbardziej oficjalnym tonem jak tylko się dało, a Mariusz tylko się zaśmiał

-Co tak oficjalnie kochanie?

Mateusz to mój tzw. chłopak bez zobowiązań. Szczerze powiedziawszy nawet nie wiem czy go kocham, ale przede wszystkim jest moim i dziewczyn trenerem-najwspanialszym na świecie.

-Cóż to za sprawa ważna, że do mnie dzwonisz kochanie?-położyłam nacisk na ostanie słowo i spojrzałam na wyraźnie zdziwionego Mariusza

-Powiedziałaś to jakbym nigdy do Ciebie nie dzwonił. Możemy przełożyć trening na dziś? Bo jutro z rana muszę wyjechać.

-Na którą?

-A która jest?

-17:15

-No to na 17:16 co?-zaśmialiśmy się oboje-a tak serio to 19?

-Za chwile oddzwonię i  Ci powiem ok?

-Ok-rozłączył się

/KONIEC ROZMOWY TELEFONICZNEJ/

-Mariusz kiedy wyjeżdżamy do Bełchatowa?

-Wszystko masz tam, nie musisz się pakować, wyjeżdżamy jutro.

-O kurcze...


Macie jakieś pomysły na ciąg dalszy? Czy Anita powinna wyjechać czy zostać ze względu na Mateusza?
Czekam na Wasze propozycje i opinie.
Im więcej komentarzy tym szybciej będzie kolejny rozdział :)
Jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach to oprócz swoich propozycji i opinii zostawcie jeszcze numer gg :)
Zapraszam do ankiety, która pojawi się już nie długo :)
czytam = komentuję
                    pozdrawiam, całuję i dziękuję - nitka.<3

12 komentarzy:

  1. moim zdaniem powinna wyjechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Według mnie Anita mimo wszystko powinna pojechać z Mariuszem. Pozdrawiam :)
    P. S kiedy można spodziewać się kolejnego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że powinna wyjechać. Zmiany są potrzebne :)
    Pozdrawiam :)
    P.S. Zapraszam na nowy: http://pasio-passione.blogspot.com/2013/08/trzynastka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem powinna wyjechac

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech wyjedzie.
    http://ignasiawresovii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy rozdział :)ignasiawresovii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle genialny rozdział!
    W międzyczasie zapraszam do siebie po trochę Igły! ; )
    http://mojasiatkarskaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinna jechać z Mariuszem;)
    Co do ankiety do już głosowałam, żeby była z Winiarskim;)
    Fajnie by było;d
    No bo mogła by jechać z Mariuszem, potem poznał by ją z Michałem, bo w końcu to jego najlepszy przyjaciel. Anita z Michałem by się poznali, zakochali w sobie i żyli długo i szczęśliwie;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się!! już nie mogę się doczekać następnego rozdziału:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na kolejny rozdział! http://forget-about-reality.blog.pl/2013/08/26/rozdzial-12/

    Proszę o przeczytanie kilku słów ode mnie, które umieszczone są pod rozdziałem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :D
    Powinna jechać z Mariuszem :)
    Zapraszam do mnie na http://miloscktoraniepowinnaistniec.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona nie powinna jechać z Mariuszem, ona musi to zrobić! xD

    OdpowiedzUsuń