niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział pierwszy!

-Cześć mamo, dzień dobry Panu-przywitałam się grzecznie

-Cześć córuś. Wiem, że sama obecność siatkarza u nas może być dla Ciebie dziwna i deprymująca, ale chcielibyśmy Ci z Mariuszem coś powiedzieć.

-No w takim razie słucham.-powiedziałam patrząc na Mariusza Wlazłego-mój siatkarski ideał

-Anita ja nie wiem jak mam Ci to powiedzieć...Ja...Ja...Jestem Twoim bratem!

-Co proszę?!-krzyknęłam upuszczając torebkę

-Anitko ja w wieku 16 lat zostałam zgwałcona. Wtedy po 9 miesiącach urodził się Mariusz. Nie wiedziałam co mam robić więc oddałam go do domu dziecka, dałam inne nazwisko i uzyskałam pozwolenie, aby regularnie się z nim widywać. Był tak uroczym dzieckiem, że w wieku 9 lat adoptowało go za moją zgodą młode małżeństwo. Kiedy Mariusz miał 16 lat Ci państwo zginęli w wypadku samochodowym jadąc na pierwszy mecz Mariusza w Juniorach. Chciałam go wziąć do nas już wtedy, ale w tym samym czasie zainteresował się nim Ośrodek w Spale. Miał ogromny talent więc został tam i trenował, aż zagrał w Seniorach. Później zaczął grać w SKRZE i sam zamieszkał w Bełchatowie. Bardzo długo czekałam żeby Ci o tym powiedzieć, ale to dla twojego dobra-zakończyła swój monolog mama.

Dla mnie to było zbyt dużo informacji na raz.
Ostatnie co pamiętam to zimne, kuchenne kafelki i ciemność. 

Później ujrzałam przeraźliwie białe pomieszczenie i czyjąś dłoń na mojej...

BOŻE PONAD 2200 WYŚWIETLEŃ PO SAMYM PROLOGU! *.*
Przepraszam że tak późno, ale w czwartek miałam urodziny, później Peregrynacja w parafi i zalatana byłam. Wybaczycie? :)
Czekam na opinię co do rozdziału i do napisania :)

16 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada cała historia... :D Szkoda że taki krótki, ale czekam na następny i liczę na dłuższy. Zapraszam do siebie http://www.ksiazka-weronika.blogspot.com. Prosze o komentarz. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetne i ciekawie się zapowiada. Pisz trochę dłuższe. Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno pisz bo masz prawdziwy talent i wyobraźnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się porobiło... Tego bym się nie spodziewała... Mam nadzieję, że następny będzie dłuższy.
    Jeśli masz czas i ochotę to zapraszam do siebie: http://pasio-passione.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam rozdział świetnie, mam nadzieję że niedługo pojawi się nowy tymczasem zapraszam do siebie http://siatkowkazuczuciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. łooo fajnie się zaczyna, pisz szybciej nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :D Kiedy będzie nastepny?
    A tymczasem zapraszam do siebie : http://niezawszedostajemytocochcemy.blogspot.com/

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskakujące :D
    Ale fajnyy :)
    Czekam na następny :P <3

    OdpowiedzUsuń
  9. prolog był lepszy...
    takie trochę... nierealne. i dziwne.
    ale czekamy na resztę, może się rozwinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To kiedy następny rozdział ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award. Szczegóły: http://volleyball-and-love.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest dziwnie, ale czekam na rozwój sytuacji ;-)

    Tymczasem zapraszam na kolejny rozdział - http://forget-about-reality.blog.pl/2013/07/19/rozdzial-5/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś nominację do Liebster Award ;) U mnie dowiesz się czegoś więcej http://niezawszedostajemytocochcemy.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie!
    Super, EXTRA!!!
    Fajnie się zapowiada i już zabieram się za przeczytanie 2 części :)

    Jeśli byłabyś chętna zapraszam na mojego bloga: przygodyczaki.blogspot.com.
    Wiem, że niezbyt ciekawa opowieść, ale co tam :)
    Raz się żyje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj kochana, tego się totalnie, nierealnie nie spodziewałam!!!! <3333 Zapraszam do siebie na 2 opowiadania (1 = 7 rozdział, 2 = bohaterowie)

    http://nowe-miasto-nowe-zycie.blogspot.com/

    http://nowe-miasto-nowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  16. ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogloszenia Radom,
    Darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom,
    Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe
    ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe
    ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, ogloszenia Radom, Radom ogłoszenia, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom,
    darmowe ogloszenia Radom, darmowe ogłoszenie Radom, ogłoszeniowy Radom, darmowe ogłoszenie, Radom, bezpłatne ogłoszenia Radom, bezpłatne ogłoszenie Radom,
    Radom Lokalne
    anonse Radom, anons Radom, anonse, Radom, ogłoszenia, ogłoszenie, darmowe, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, anonse 24 Radom,
    anonse24 Radom, anons 24 Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom 24, Radom24, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom,
    Radom ogłoszenia, ogłoszeniowy Radom, Radom 24, Radom24, anonse 24 Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenie Radom, serwis
    ogłoszeniowy Radom, portal ogłoszeniowy Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, baza ogłoszeń Radom, ogłoszenie Radom, ogłoszeń Radom,
    ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom 24, olx Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalnie, Radom Lokalne, Radom Lokalnie, RadomLokalne.pl,
    ogloszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogloszenia Radom, ogłoszenie Radom, lokalne ogłoszenia Radom, lokalne Radom,
    lokalnie Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalnie, Radom24, Radom 24, Anonse 24, anonse24, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom,
    serwis ogłoszeniowy Radom, bezpłatne ogłoszenia Radom, ogłoszenia drobne Radom, ogłoszenia drobne, Radom Lokalne, Radom Lokalnie,
    Radom Lokalne.pl, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, Radom Lokalnie, Radom 24, Radom24, anonse
    ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom,
    Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe
    ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia,
    Bezpłatne ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne,

    OdpowiedzUsuń